مراسم اختتامیه هفته کودک در زرند کرمان

مراسم اختتامیه رویداد هفته کودک مهرماه 96 در زرند برگزار شد. در این مراسم کودکان ،خانواده ها و مسئولان شهری حضور داشتند.فرماندار شهرستان زرند،رئیس و معاون اداره آموزش پرورش، شهردار سابق ، اعضای شورای شهر و سایر مقامات شهری از جمله حاضران در جلسه بودند.

در ابتدای مراسم حبیب الله خنجری فرماندار زرند گفت:برای اثرگذاری، چنین برنامه هایی باید تداوم وجود داشته باشد .وی از همه مسئولان و شهروندان خواست هر نوع کمکی که می‌توانند به انجام چنین پروژه‌هایی بکنند.

خنجری افزود:یکی از بهترین کارهایی که پروژه دیاری‌نو در زرند انجام داد، طراحی رویداد بازی در محله‌های مختلف شهر بود که به نوعی باعث کاهش افسردگی شهروندان شده است.

کاظمی رئیس اداره آموزش و پرورش زرند نیز در بخشی از سخنان خود گفت: ما در آموزش و پرورش به نگرش جدیدی رسیده‌ایم و ارتقای آموزش و پرورش ما در مقطع ابتدایی زرند نتیجه تلاش پروژه دیاری‌نو بوده است.وی افزود: اکنون خروجی آموزش و پرورش ما کسانی هستند که در این پروژه آموزش دیده‌اند.

علی ترقی‌جاه رئیس هیات مدیره موسسه همنوا ،مجری پروژه دیاری‌نو ،نیز گفت:خوشحالم از حضور شما و فرصتی که خدا به ما داد تا این سالها را سپری کنیم وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم به چهار سال گذشته نگاهی بیندازیم به تشریح اقدامات انجام شده در سالهای گذشته پرداخت.هم‌چنین پس از پخش کلیپ رویداد هفته کودک حاضران که متاثر شده بودند،درباره احساسات خود صحبت کردند.«اکنون خیلی راحت می‌توانم بگویم زرندی هستم»،«خیلی به وجد آمدم»،«خوشحالم که اینجا هستم»،« زرند سیاه و سفیدمان در حال رنگی شدن است»،« شهر در تسخیر کودکان است»،« احساس افتخار می‌کنم» از جمله واکنشهای شهروندان زرند به برگزاری رویداد هفته کودک بود.

در پایان مراسم کودکان یک بوم انگشتی که با ثبت اثر انگشت کودکان زرند به وجود آمده بود را به حبیب الله خنجری فرماندار زرند اهدا کردند.

هم‌چنین در این مراسم از بیش از ۹۰ نفر از کسانی که در طول چهار سال گذشته به پروژه زرند شهری برای کودکان یاری رسانده بودند تقدیر شد.